7 Temmuz 2007 Cumartesi

Herkese Merhabalar,

Tatatataam !!! Sonunda ben de bir blog açtım: )) Pek kolay olmadı buna cesaret etmek, ama bir anda oldu işte. Bir şeye karar verdikten sonra çok fazla düşünmemek lazımmış..

Bu arada bendeniz, çok küçük yaşta pastacılığa gönül vermiş evli ve çalışan bir bayanım.
İlkokul döneminden beri pasta, kurabiye v.s. işleri ile uğraşıyorum. Hatta annemin bana ilkokul beşteyken fırfırlı bir önlük diktiğini ve kayda geçen ilk fotoğrafım, o dönemde hamur leğeninin başında annemin diktiği o önlükle çekilmiş fotoğrafımdır.

Vakit buldukça, yaptıklarımı buradan sizinle paylaşmak şimdiden beni çok heyecanlandırıyor. Umarım yaptıklarımı beğenirsiniz.

Sevgiyle kalın :)

1 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Güzel bir blog olmuş. Pastalar da bir harika...